fototävling.

Jag inviger första bildinlägget med en bild som är med och tävlar på vendelas blogg som ni hittar HÄR. Tävlingen går ut på att man skulle lägga upp sin favorit bild som man själv har tagit. Dock har jag ganska många favorit bilder men jag måste nog säga att det här är en bild som jag gillar sjukt mycket. Det finns glädje, kraft och vinnarskallar i bilden. Personligen tycker jag att man blir glad när man ser den här bilden. Jag blir mer peppad av att se på den. Vad får ni för känsla?



Kommentarer
Postat av: vendela - fotoblogg

kul att du är med! ♥ mycket härlig bild och fin motivering du skrev :D kram.

2011-07-07 @ 22:07:57
URL: http://vvanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0